800 میلیون نداریم، امانت مان را از فدراسیون می خواهیم/امتیاز لیگ برتری ما را مفت دادند به ورامین!

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

800 میلیون نداریم، امانت مان را از فدراسیون می خواهیم/امتیاز لیگ برتری ما را مفت دادند به ورامین!
بازديد : 1977

تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد طبق قانون باید امسال در مسابقات گروه دسته یک باشگاه های کشور شرکت کند.
 به گزارش ست پنجم به نقل از باشگاه خبرنگاران، استان گلستان و شهرستان گنبد یکی از قطب های بزرگ والیبال ایران محسوب می شود که تاکنون هم ستاره ها و بازیکنان قدرتمندی را در این رشته تربیت و به تیم ملی روانه کرده

است.

 


چند سالی است که گنبدی ها نمی توانند به خاطر مشکلات مالی با همان اقتدار گذشته در

 

مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های  کشور حاضر شوند و به طوری که فصل گذشته قعر جدول رده بندی را به خود اختصاص داد و بدین ترتیب  سهمیه لیگ برتریش را از دست داد.

 


 حال تیم والیبال شفق اردکان قهرمان فصل گذشته لیگ دسته یک که جواز حضور در مسابقات

 

لیگ برتر ر ا کسب کرده بود نمی خواهد در این رقابت ها حاضر و مسئولان باشگاه درصدد واگذاری امتیاز بوده و طبق آئین نامه باشگاه متقاضی باید مبلغ 800 میلیون تومان پرداخت کند گنبدی ها یکی از متقاضیان این امتیاز هستند.

 علی رضا نورانی، رئیس هیئت والیبال استان گلستان اظهار داشت: فدراسیونی ها اعلام کرده اند که باید مبلغ 800 میلیون تومان را برای گرفتن امتیاز لیگ برتر به اردکانی ها پرداخت کنیم که این مبلغ بسیار سنگین و هنگفت است.

 

 


وی یاد آور شد: این شرایطی که هم اکنون برای اردکانی ها به وجود آمده فصل گذشته برای تیم هاوش گنبد پیش آمد به طوری که مسئولان باشگاه هاوش از حضور درلیگ برتر انصراف دادند.

رئیس هیئت والیبال استان گلستان گفت: مسئولان سازمان لیگ فدراسیون والیبال بدون دریافت یک ریال به راحتی امتیاز لیگ برتری باشگاه هاوش گنبد را به متین ورامین واگذار کردند، حال امسال قضیه به طور کامل عوض شده و خواستار مبلغ بسیار زیادی در ازای واگذاری امتیاز شده اند.

نورانی اظهار داشت: ما سال گذشته سهمیه هاوش گنبد را به طور امانت به ورامینی ها دادیم امسال آن را می خواهیم. چون نمی توانیم در چنین شرایطی وارد لیگ برتر شویم به طور کلی پرداخت مبلغ 800 میلیون تومان برای باشگاهی که فقط یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به منظور تیمداری در لیگ برتر به عنوان بودجه در نظر گرفته کار سخت و اجرا نشدنی خواهد بود.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی تنها سوال من این است که چرا ما باید این همه پول برای گرفتن امتیازی که فصل گذشته مفت از دست دادیم پرداخت کنیم؟ این مسأله تنها مشکل من نیست بلکه مربوط به تمامی اهالی گنبد می شود.

 




موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف